Spēlējam “Java programmēšanas” spēli

Ceturtdien, 21. novembrī, 8.a klases skolēni piedalījās tehniski radošajā darbnīcā  “Java programmētājs”.

Interaktīvās grīdas spēles mērķis ir attīstīt spēlētājiem programmēšanas, kodēšanas un loģiskās domāšanas prasmes, veidot priekšstatu par to, kas ir algoritms, nostiprināt prasmi saskatīt gatava algoritma lietojumu, kā arī apgūt programmēšanas principus un iepazīstināt ar Java programmēšanas valodu.

Šī aktivitāte ir balva skolēniem par “READ(Y)?” projekta iekļūšanu eTwinning Nacionālā konkursa 2019. finālā.

Paldies Etwinning Latvia un Egitai Želvei no Aspired Interactives, kas nodrošināja šīs interaktīvās nodarbības norisi!

Informāciju sagatavoja

bibliotekāre T.Jevstafjeva-Aksjuta

Copyright © 2024 J. Raiņa Daugavpils 6. pamatskola